۳۰ مهر ۱۴۰۳، ۸:۰۵

فرماندار بوشهر:

توسعه زیرساخت‌های محلات جنوبی شهر بوشهر با جدیت دنبال می‌شود

توسعه زیرساخت‌های محلات جنوبی شهر بوشهر با جدیت دنبال می‌شود

بوشهر- فرماندار بوشهر گفت: توسعه زیرساخت‌های ورزشی، آموزشی، روشنایی، زیباسازی و فاضلاب در محلات جنوبی شهر بوشهر دنبال شود.

به گزارش خبرنگار مهر، صالح رحیمی یکشنبه‌شب در نشست بررسی مسائل و مشکلات محلات جنوبی شهر بوشهر اظهار کرد: شاهد تلاش و جدیت معتمدان این محلات نسبت به دغدغه و پیگیری مسائل و مشکلات محلات جنوبی شهر هستیم.

فرماندار بوشهر اضافه کرد: محلات جنوبی دارای مشکلات عدیده‌ای در حوزه‌های مختلف زیرساختی، خدماتی و رفاهی است و ساکنان این محلات مکرراً با ما تماس یا مراجعه و خواستار حل مشکلات هستند.

وی افزود: برخی مشکلات در این محلات نیازمند نگاه ویژه همه مسئولان شهرستان و استان دارد و ضروری است اعتبارات لازم توسط دستگاه‌های مرتبط برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی، آموزشی، روشنایی، زیباسازی و فاضلاب دنبال شود.

نشست بررسی مسائل و مشکلات محلات جنوبی به ریاست رحیمی فرماندار بوشهر و با حضور مدیران آب و فاضلاب، برق، شیلات، آموزش و پرورش، شهرداری، ثبت اسناد و املاک، راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و معتمدین این محلات در سالن اجتماعات فرمانداری بوشهر برگزار شد.

عمده مشکلات این محلات در حوزه روشنایی معابر، آسفالت کوچه‌ها و معابر، آب شرب، فاضلاب شهری، تصرف اراضی ملی و تعیین تکلیف اسناد مالکیت شهروندان و کمبود فضای آموزشی است که مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

در پایان هر یک از مدیران ضمن توضیح در مورد مسائل و موضوعات مطرح شده، قول پیگیری و همکاری دادند.

کد خبر 6263472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علیرضا ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
      0 0
      ایجاد شبکه فاضلاب نیاز ضروری امامزاده تا سرتل میباشد که مسئولین بیش از ده بار قول داده اند ولی عمل نکرده اند